Álmodtam egy világot magamnak...

...itt állok a kapui előtt. Adj erőt, hogy be tudjak lépni, van hitem a magas falak előtt.

"Hálát adok, mert el nem hagytál, s újabb útra vársz."

2013. január 02. 18:09 - Mogyee

Lezárult egy újabb év. Mióta folyamatosan (na jó, kisebb-nagyobb csúsztatásokkal) írom havonta a hálaadásomat, már nem is éreztem anyira szükségesnek, hogy mindent összeszedjek ebből az évből. Aztán mégis visszatekintettem, és ráébredtem: te jó ég, mennyi mindent hozott 2012... így azért egy gyors leltárra mégis rászánom magam :)

- Egyházközösségi farsang... az első olyan esemény, amit gyakorlatilag egyedül kellett megszerveznem. Nagyon jól sikerült, mert ennek ellenére rengeteg segítséget kaptam :)

- M.E.G.i.N.T., avagy Magyarországi Evanélikus Gimnáziumok Népművészeti Találkozójának szervezésbeli és lebonyolításbeli segítsége. Alapjáraton szeretem a néptáncokat, de látni, hogy ennyi különböző fiatalt hoz össze a régi magyar hagyomány... hihetetlenül felemelő :)

- Havi hálaadások megkezdése :)

- Nagymamámat az internet világában, egyúttal az olvasóim táborában köszönteni :)

- Jugendvigil ausztriai ifjúsági virrasztás. Bővebben a márciusi hálaadásban :)

- Tavaszi cserkésztábor Héregen

- Húsvéti ünnepkör, és ami hozzá tartozik (keresztutak, görög szertartás)

- Közös utunk kezdete Vele :) Még mindig Ő a legnagyobb ajándék, és még mindig nem értem, mivel érdemeltem ki. De pimaszul kiélvezem :)

- Dániai koncertkörút az iskolai énekkarral. Sok nevetés, rengeteg tapasztalat. Na meg azért Dánia sem ronda :)

- Az Ő ballagásán résztvenni, és az érettségijéért szurkolni, felvételijének örülni.

- Rózsafüzér találkozót szervezni, lebonyolítani, és mosolyogni :)

- Sikeresen nyelvvizsgázni.

- Pünkösdi ünnepkör - királyválasztással, cserkészavatással, pihenéssel :)

- Bérmálás... a nyár végi hálaadásban bővebben.

- Demokráciajáték a parlamentben,

- Osztálykirándulás, az utolsó ebben a formában. Amennyire nem akartam elmenni, annyira jó volt :)

- Mária-lány tábor... nyár végi hálaadás ;)

- Cserkésztábor. Sokat tanultam, újfent... de ezúttal a saját hibámból is. Ééés persze tímári kölykeimnek az avatása :) Büszkeség, és könnyek...

- Zarándoklat Czestochowába a Szűzanyához... erről is van bejegyzés, kicsit elébb.

- Pápai nuncius látogatása szerény plébániánkon :)

- Szalagavatós táncpróbák megkezdése. Ahogy a magyartanárnőm mondaná: "Tartsátok szem előtt az Ember tragédiája eszményét... nem a cél a fontos, a lényeg a küzdés maga!" ;)

- Leendő keresztfiam úgy döntött, itt az ideje kibújni erre a hatalmas világra :) Isten hozott ez úton is :)

- Mária-lány beöltöztetések. Sosem unom meg ezt az érzést :)

- Sokat imádkoztam a leányzóért, aki végül idejekorán született meg... de az imának hatalmas ereje van, itt van, jól van :)

- Csendesnapon az iskolában az ifjabbik generációnak én beszélhettem arról, hol a helyem az egyházban. Lelkesen megpróbáltam túlüvölteni őket, ezen a téren ők még nálam is picit lelkesebbek voltak, de összességében elhangzott néhány nagyon jó gondolat, és a visszajelzések alapján azért nem voltam olyan szörnyű :)

- Karácsonyozások kis családdal, nagy családdal, barátokkal... és az első közös karácsonyom Vele.

- Unokatestvérem is megunta anya pocakját, és inkább eljött, hogy beragyogja az életünket :) Rólad még írok majd bővebben is ;)

- Lelki atyám és kis családja egész évben :) Na és persze a tímári misszió... mert én inkább már annak tartom :)

- Fantasztikus szilveszter az ifisekkel, és ezúttal Carlota is velünk tartott. Nyugisabb szilveszterre vágytam, és meg is kaptam :)

Itt állok az összegzés végén, és azt kell, hogy mondjam, ez egy remek év volt. Persze, voltak nehézségek, voltak fájdalmas pillanatok és könnyek... de voltak nagy győzelmek, apró örömek, mosolyok, kacagások, igazi ölelések, nagy beszélgetések, elsuttogott vallomások és felejthetetlen pillanatok. Amikor pedig ott álltam az éjfél után a templomban, odakint petárdák durrogtak, nem messze tőlem az egyik legközelebbi barátnőm, körülöttem a barátaim, Ő a kezemet szorongatta és plébánosunk az újévi áldást adta... akkor éreztem igazán, hogy csak így érdemes.

2012-ben rengetegszer adtad jelét Uram, hogy az imának hatalmas az ereje. Köszönöm neked, hogy ha elcsüggedtem felemeltél, ha kételkedtem akkor jelet küldtél, ha bocsánatodért esedeztem magadhoz öleltél, és úgy általában egész évben egyetlen pillanatra sem hagytál magamra. Sőt! Folyamatosan erősíted bennem, hogy van értelme annak, hogy ma itt vagyok. Köszönöm Uram neked ezt az évet, mert rengeteget tanultam. Kérlek maradj velem a most követekező, és az ezutáni összes évemben!

Nektek pedig, kik ide tévedtek, szívemből kívánom, hogy ti is megtaláljátok azt a hihetetlenül erős kötőanyagot, amit nekem már sikerült. Mindenkinek esélye van rá - csak keresni kell. És ha megfogadjátok a tanácsomat, akkor velem együtt mondjátok: 

Bízd Újra Életedet Krisztusra!

 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://mogyeee.blog.hu/api/trackback/id/tr334992510

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása