Álmodtam egy világot magamnak...

...itt állok a kapui előtt. Adj erőt, hogy be tudjak lépni, van hitem a magas falak előtt.

Hálaadás - Szeptember

2012. október 13. 00:59 - Mogyee

Kicsit el vagyok csúszva ezekkel a bejegyzésekkel :D No, de sebaj, még bepótolhatom. Ne szaporítsuk a szót, vesézzük ki szeptembert!

Mit szerettem Szeptemberben?

- Plébánosunk 10 éve a templom és a hívek szolgálatában. Ennek örömére tartottunk is a közösségi házban egy grillezős-beszélgetős bulit. Maga az összejövetel is jó volt, de az igazi élményt az ajándék készítése jelentette. Egy saját készítésű albumot kapott, az elmúlt tíz év fényképeivel, vicces idézeteivel. Iszonyatosan nagy meló volt, de kimondhatatlanul megérte. Ahogy rakosgattuk a képeket, mi magunk is újraéltük ezt a tíz évet... rengeteg mindent átéltünk már együtt, és még mennyi minden vár ránk! Emellett látni plébánosunk arcán azt az igazi, meghatott őszinte örömöt, és ahogy a könnyeivel küszködve ezt mondja: "sosem értem azokat, akik azt hiszik, nincs családom... hát kívánhatna az ember tőletek jobbat?"

- Utolsó évem megkezdése a Budapest-Fasori Evangélikus Gimnázium falai között. Nagyon furcsa leírni, kimondani, hogy tizenkettedikes, végzős diák vagyok... akárhonnan is nézem, nyolcadik éve koptatom az intézmény folyosóit. Nyolc év... azok közül az éveim közül, amikre már emlékszem, több, mint a felét itt töltöttem, ezekkel az emberekkel. Persze, az osztály sokszor cserélődött, de még mindig jópáran vagyunk "eredeti bútordarabok" ;) Nem tudom megfelelően leírni, mit érzek. Rengeteget kaptam már most ettől az iskolától... de nem búcsúzkodom, hiszen hol van még a ballagás! :) Csak előre, tovább, küzdeni az álmainkért! Most értünk az első célegyenesbe. Hát, akkor hajrá!

- Több számomra nagyon fontos ember születésnapja. Ezek közül sógornőm 18 éves lett, tehát büntethető :) Ennek örömére egy meglepetésbulit szerveztem neki. Iszonyatosan ideges voltam, hogy minden a helyén legyen, mindenki ott legyen, és le ne bukjunk... de végül sikerült, Á. nagyon meghatódott, és azt hiszem, akik ott voltunk, mind jól éreztük magunkat :) Köszönöm mindenkinek, aki eljött, azoknak meg különösen, akiknek a buli ideje alatt már egy másik városban kellett volna lenniük ;) 

- Nagymamáméknál egy nap pihenés. Hihetetlenül várom most már az unokahugit :) Persze, eddig is rettenetesen vártam, de látni a nagynéném most már tekintetesen gömbölyű pocakját, látni, ahogy ragyognak, ahogy szeretik és várják a picit... a nehézségek, a bánat mind eltörpülnek, és egy még meg sem született gyermek bearanyoz mindent. Kedves B! Nagyon jó helyre fogsz érkezni, szeretettel és imával várunk! :)

- Újabb hétvége lelkiatyám és kis családja körében, egy meglehetősen kalandos odaúttal :D A részleteket már majdnem mindenkinek elmeséltem, aki nem hallotta, személyesen megérdeklődheti :) Mély és tartalmas beszélgetés és gyónás lelkiatyámmal, ami már nagyon-nagyon kellett. Szombat délután pedig édeskettesben maradtam a fiú gyerkőcökkel, míg a szülők lagziba mentek :) Később az addig szülinapozó leányka is csatlakozott. Érdekes volt együtt az este, de én nagyon élveztem. Nem nagy dolgok, tényleg csak a napi rutin - vacsi, fürdés/fürdetés, ima, lefekvés, jóéjtpuszi... mégis, hihetetlen élmény volt gondoskodni róluk, mégha ilyen csekély dologban is. Na és persze az érzés, hogy lelkiatyám és felesége rám merték bízni az életük fénypontjait... nem tudom, mivel szolgáltam rá a bizalomra, de nagyon köszönöm. Rengeteget jelent. Öt lelkes új gyerkőc cserkészeten, nagyon aranyosak és döbbenetesen elevenek :) Szinte engem is megrémít, máris mennyire kötődöm hozzájuk, mennyire szeretem őket... de attól még így van. Már alig bírom kivárni az újabb foglalkozást :) Nagyon jó gondolataik vannak, a már cserkészek pedig igazi nagytestvérhez méltó szeretettel terelgetik őket. Azt hiszem, Tímáron is elindult végre valami, amire már mind a helyieknek, mind a világnak nagyon nagy szüksége volt. Bi-Pi büszke lenne!

Apróságok:

ajándék albumot összerakni; nosztalgiázni; rengeteget nevetni; tüzet rakni; csillagok alatt beszélgetni; szívből jövő ölelést adni; szentmisén szolgálni; utolsó évnyitót végigtérdelni; új osztálytársat megismerni; szalagavatós vitán nevetni; utolsó napsugarakat kiélvezni; szalagavatós ruhát próbálni; másoknak a tökéletes ruhát megtalálni; barátnőkben gyönyörködni; mások boldogságának örülni; unokahugit várni; kezem alatt érezni a picit a pocakban :); dolgozatot jól megírni; angolul filmeket nézni; olvasni; Xinaffal plázázni :D; kedvesemmel betegen buliba menni; meglepetés bulit szervezni; tortát sütni; az egész családot megnevettetni; angol órát tartani; magyarázni, amikor látod, hogy megértik; nagyokat sétálni; esti Dunaparton andalogni; kezeket összekulcsolni; gyónás után felszabadulni; gyönyörű vecsernyén részt venni; sötétben elindulni; a kihalt utcán énekelgetni; vicces bácsival együtt nevetni; késő vonatokkal sakkozni; menetrendet megfejteni; gyerekekről gondoskodni; bizalmat élvezni; vonaton jó fej egyetemistákkal nyomorogva tanulni; kedvest hazaérve átölelni; másik karjába hazaérni; bőrdzsekit felvenni; számháborúra készülni; tudást átadni; a szeretetet táplálni, megosztani és nem érteni

szeptember.jpg

Szólj hozzá!
Címkék: hálaadás

A bejegyzés trackback címe:

https://mogyeee.blog.hu/api/trackback/id/tr694845576

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása