Álmodtam egy világot magamnak...

...itt állok a kapui előtt. Adj erőt, hogy be tudjak lépni, van hitem a magas falak előtt.

"Valóban feltámadott, Alleluja!"

2012. április 07. 23:28 - Mogyee

Hát megtörtént, amire egész Nagyböjtben vártunk. Nagycsütörtök éjszakáján tanítványa elárulta, elfogták, Nagypénteken pedig a nép akarata szerint keresztre feszítették, ahol kínhalált szenvedett. Testét ezután sziklasírba helyezték, és mély gyásszal teli, iszonyatos csend következett. Egészen mostanáig.

Az elmúlt évben átéltünk sok mindent. Átéltük az áruló tanítvány fájdalmát, a rosszakarat kicsírázását, a sátán apró nyertes csatáit és a kimerülés és kétségbeesés minden fokozatát. Sírtunk, dühöngtünk, csalódtunk és vesztettük már a el a reményt... de ennek a világon most már semmi jelentősége. 

Krisztus a mi bűneinkért vette a vállára a keresztet, a mi vétkeinkért és tagadásainkért állt fel újból és újból az út porából, és a mi üdvösségünkért halt meg a keresztfán. A síró asszonyok pedig valamilyen csekély módon meg akarták hálálni ezt a felfoghatatlan szeretetet, és balzsamokkal érkeztek a sírhoz... ami azonban üres volt. Krisztus feltámadt. Krisztus győzött. Krisztus él. Most és mindörökké.

Ahogy ott álltam  a Szentmise végén, és együtt énekeltem a templommal, minden gondom-bajom-bánatom elszállt. Boldog vagyok. Hihetetlenül boldog. Elbuktam. Százszor, ezerszer, milliószor. De ő mindig megbocsájtott, újra és újra kezét nyújtotta, és felemelt engem a porból. A bűneim engeszteléséért kínhalált szenvedett, és most visszatért értem. Hát kell ennél nagyobb boldogság? Ti is érzitek, ugye?

Hadd éljek valaki más szavaival, aki sokkal jobban megfogalmazta előttem... Krisztus feltámadt, vigyétek hírül! Induljatok! Lángoljatok! A világnak örömhír kell!

"Békesség veletek, Alleluja.

Én vagyok az, ne féljetek! Alleluja!"

"Mert megölhették hitvány zsoldosok és megszűnhetett dobogni szíve - Harmadnapra legyőzte a halált.

ET RESURREXIT TERTIA DIAE."

2 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://mogyeee.blog.hu/api/trackback/id/tr284370549

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Morviniuszka 2012.04.09. 17:26:20

"Ti is érzitek, ugye?"

Igen! :)

"Hadd éljek valaki más szavaival, aki sokkal jobban megfogalmazta előttem... Krisztus feltámadt, vigyétek hírül! Induljatok! Lángoljatok! A világnak örömhír kell!"

:D

Xinaf · http://publikal.blog.hu/ 2012.04.09. 21:01:14

"Föltámadt Krisztus, halottaiból
Legyőzte halállal a halált
És a sírban lévőknek életet ajándékozott!"
süti beállítások módosítása