Álmodtam egy világot magamnak...

...itt állok a kapui előtt. Adj erőt, hogy be tudjak lépni, van hitem a magas falak előtt.

Teszt

2012. március 13. 23:57 - Mogyee

 Biztos nem vagyok egyedül, amikor ilyen és ehhez hasonló teszteket kapok... én szeretem őket kitölteni. Igen, tudom, fél óra teljesen feleslegesen az életemből. De kikapcsolódásnak jó, és sok mindent én is átgondolok közben. Úgy gondoltam, még nem rendelkeztek kellő mennyiségű felesleges információval rólam. Hát, parancsoljatok :)

 

1Hány éves leszel öt év múlva? 22


2. Szerinted akkor házas leszel? Kiskoromban úgy képzeltem, hogy 20 évesen már férjhez megyek… nos, mára ez az elképzelésem szelídült :D Szerintem nem… de nem tartom kizártnak, hogy már jegyben járok majd valakivel :)


3. Milyen magas vagy? 174cm

4. Melyik filmet láttad utoljára? Bovárynét… nincs időm filmet nézni, szégyen gyalázat, csak irodalom órán :D Érdekes volt…


5. Kit tárcsáztál utoljára? Carlotát :)


6. Ki hívott téged utoljára? Carlota :D


7. Kitől kaptál utoljára SMS-t? Egy barátnőmtől, hogy ne jelentsem reggel bioszórán :) Nem, nem én vagyok a hetes. De ez a mi osztályunkban mit sem számít.


8. Jobban szeretsz SMS-t írni, vagy telefonálni? sms… ciki, tudom, de ezt órán is el tudom követni :) És bizony az ember könnyebben leír dolgokat, mind kimond…


9. Van háziállatod? mára minden kipusztult sajnos… bár néhány ismerősöm elmegy egynek :D


10. Mit csináltál tegnap éjfélkor? Már majdnem az ágyban voltam… majdnem sikerült… de még fogat mostam.


11. A szüleid házasok/elváltak? Elváltak.


12. Mikor láttad utoljára anyudat? Úgy húsz perce.


13. Hova mentél utoljára? A konyhába :)


14. Mit szeretsz a télben? hó, forralt bor, meleg pulcsik és sálak, advent, kivilágítás, karácsony, fenyőillat, család, szilveszter, szülinap, szánkózás


15. Mit szeretsz a nyárban? napsütés, Balaton, tábortűz, rövidnadrág, atléta, gyümölcsök, rengeteg nevetés, lelkizések, délig alvás, órákig tartó vonat utak, nehéz túrazsák, sátorban alvás, csillagok, haverok, buli, fanta ;)


16. Mit szeretsz a tavaszban? színek, napsütés, ébredő természet, virágok, családi ünnepek, húsvéti ünnepkör, tavaszi kabát, színes harisnya, bőrdzseki, tornacipő, séták, ülni a fűben, nagyokat nevetni, gyümölcsöket enni


17. Társaságkedvelő ember vagy? Nehéz kérdés… alapvetően igen, nagyon jól érzem magam és el tudom magam engedni… de csak olyan társaságokban, akiket szeretek. Egyébként rettenetesen igénylem a magányt és a csendet.


18. Mit ettél utoljára? Kekszes krémtúró (lelkiatyámnak az utalás – még nem járt le ;) )


19. Melyik a kedvenc éttermed? Nincs, nem nagyon járok éttermekbe…


20. Melyik a kedvenc kávézód? Ez sincs igazán, ott iszom, ahol tudok… de mondjuk a Coffe Heaven nem volt rossz :) De az is igaz, hogy még csak egyszer voltam ott…


21. Melyik a kedvenc teaházad? Zöld Teknős, és Kertek teaház… nagyon hangulatosak, igazi kis kuckókkal és utánozhatatlan teaház feelinggel… hozzám ez áll inkább közel :)


22. Melyik a kedvenc desszerted? Ajjaj… én Gombóc Artúr effektusban szenvedek, bármit, bárhol, bármikor :D de azt hiszem, egy Somlói galuskát sosem utasítanék vissza…


23. Melyik a kedvenc levesed? Ramen! ;) na jó, nem. Édesanyám húslevese verhetetlen.


24. Szereted a kávét? Igen! Rossz szokás, de még mindig jobb, mint az energiaital…


25. Naponta mennyi vizet iszol?
Vizet nem is annyit, de teát rengeteget. Legalább napi másfél litert biztos… és ehhez még hozzá jön a víz… úgy mondom, eleget :)


26. Mit iszol reggelente? Teát, kávét, vizet… nagy ritkán, ha van rá időm, vagy valaki megcsinálja helyettem, kakaót :)


27. Hason fekve alszol? Előfordul… de főleg sátorban.


28. Tudsz pókerezni?
Elvileg. Gyakorlatilag még sosem nyertem :)


29. Jártál valaha Kanadában? South Parkos rész számít? :)


30. Ismersz valakit, akinek ugyanakkor van a szülinapja, mint neked? Személyesen, évre pontosan is ;)


31. Szeretnél gyerekeket? Persze. De azért nem most, akármit is mond az angol tanár (Carlota érti, többiektől elnézést…)


32. Beszélsz idegen nyelveket? Angolul most már elmakogok, spanyolul meg tudom kérdezni, mennyibe kerül egy kiló kenyér, és el tudom mondani latinul az Aeneis bevezetőjét meg egy mesét a rókáról és a szőlőről.


33. Voltál valaha kórházban? Hajjaj, bérletem van :D Neem, az csak a baleseti, az nem ér… de amikor kivették a mandulámat, igen. Meg ott születtem. Meg meglátogatni valaki mást már többször is.


34. Tenger vagy medence? Tenger – a hozzá tartozó naplemente miatt :)


35. Gyakran hordasz ékszereket ? Mindig. Még fürdéskor, alváskor és tesi órán is, bizony!


36. Melyik a kedvenc tévéműsorod? Nem igazán nézek tévét… de a Beugró és a Magyaroszág, szeretlek! néha a képernyő elé csal.


37. Ki a legviccesebb ember, akit ismersz? Nem tudok dönteni. Idiótákkal vagyok körülvéve :)


38. Plüssállatokkal alszol? Kettővel. Egyik születésem óta megvan :)


39. Milyen a mobilod csengőhangja? Roy és Ádám – Az otthon itt van


40. Megvannak még a gyerekkori ruháid? Folyamatos körforgásban az ismerősök közt, és az ágytartóban.


41. Milyen színű a fal a szobádban? Fehér, helyenként festettem rá.


42. Alvás közben be van zárva a szobád ajtaja? Nincs, de becsukom.


43. Sokat flörtölsz? Nem jellemző… mindig inkább haver típus voltam. Ha valaki nagyon megtetszik, akkor persze, de sosem én kezdeményezek.


44. Mibe mártogatod a chicken nuggetseket? A világon semmivel, utálom a Megdögleszes kaját…


45. Fel tudod tölteni benzinnel a kocsitokat? Még nem próbáltam… biztos, hogy nem.


46. Olvasol napilapokat? Nem. Így is jóval több felesleges információval van tele a fejem, mint amennyi szükséges… várjatok! A metroban a Garfield ér?


47. Szereted a Snoopy-t? Nagyon ^^


48. Nézel valamilyen szappanoperát? Igen, bizonyos ismerőseim életét :)


49. Ha lenne rá lehetőséged, úsznál delfinekkel? Simán! Bár amilyen szerencsecsomag vagyok, tuti belefulladok… és még a delfint is megölöm.


50. Név: Pál Annamária (Ancsi vagy Annamari, bloggereknek Mogyee, esetenként lelki szemetesláda…)
51. Kor: 17
52. Születési hely: Budapest
53. Lakhely: Budapest
54. Kivel élsz együtt: Édesanyám, bátyám, íjam, gitárom (amikor nincs túszul ejtve egy bizonyos barátnőmnél…)


55. Horoszkóp: bak


56. Kínai horoszkóp: Az európaiban sem hiszek, ebben meg végképp nem.


57. Iskola: Budapest-Fasori Evangélikus Gimnázium


58. Vallás: Római katolikus


KÜLSŐ
59. Magasság: 174cm
60. Súly: 70kg… (te jó ég, ez leírva még durvább)
61. Szemszín: barnás-zöldes. Fényviszonyoktól, hangulattól és álmossági szinttől függ.
62. Hajszín: Barna
63. Szemüveg/kontaktlencse: kontaktlencse (Isten áldja Győrffy Istvánt!)
64. Fogszabályzó: Orvos szerint kéne. A pénztárcánk szerint nem :)
65. Tetoválás: Nincs, terveim szerint nem is lesz.
66. Piercing: Főleg nincs…

SZEMÉLYISÉG
67. Jellemezd magad egy mondattal: mogyeee.blog.hu
68. Alapvetően pesszimista vagy optimista vagy? optimista
69. Liberális vagy konzervatív gondolkodású vagy? A liberalizmus mai fogalmát tekintve egyértelműen konzervatív.
70. Félénk vagy inkább bátrabb? Helyzettől függ. De inkább vakmerő hülye.
71. Lenézel másokat? Miért, mi jogon tenném? Mindenkiben van érték, csak keresni kell.
72. Gyakran vagy depis? Ó hogyne. Minden egyes alkalommal vastagon kihúzom a szemem, a sarokba vonulok, és öngyi leszek…

CSALÁD
73. Anya: Legfőbb bizalmas, legerősebb bástya, legodaadóbb gondoskodó… ha hinnék benne, azt mondanám, a reinkarnációja vagyok. De nem hiszek.
74. Apa: Az egyik legbölcsebb és legokosabb ember, akit csak ismerek. Őszintén szeret, ezt a távolság ellenére is érzem. Nem látom annyit, mint szeretném, de tudom, hogy ami köztünk van, nem gyengül meg ennyitől.
75. Testvér(ek): 1 vérszerinti báty. Példakép, személyes hős, legjobb vitapartner... és megszámlálhatatlanul sok cserkésztestvér.
76. Féltestvére(ek): Eddig úgy tudtam, nincs. De aztán lezajlott a következő telefonbeszélgetés:

„Édesapám: - Ki az?

Én: - A lányod.

Édesapám: - Melyik?”

Nos… azóta gyanakszom.
77. Mennyire összetartó a családod? Példaértékűen… úgy hiszem.
78. Mennyire állnak hozzád közel a családtagjaid? Nem tudom szavakkal leírni… nincs rá jobb kifejezés. Ők a családom.

BARÁTOK
79. Hány barátod van? Haver rengeteg, testvér rengeteg, barát pont elég :)
80. Könnyen barátkozol? Könnyen ismerkedek és alakítok ki jó kapcsolatokat. De hogy valakit közel engedjek magamhoz… hát, alsókat felkötni.
81. Szeretsz új embereket megismerni? Igen.
82. Legjobb barátod: Utálom ezt a kifejezést. Vannak barátaim, testvéreim és haverjaim, de köztük nem rangsorolok.
83. Melyik barátodat ismered leghosszabb ideje? Egy Anna nevezetút, akivel most kezdtünk néhány év kihagyás után újra szorosabb barátságot kialakítani. Atyáink révén születésünk óta ismerjük egymást… akárhonnan is számolom, ez biza 17 év :)
84. Melyik barátod ismer téged legjobban? nem csak barátokat idesorolva Carlota és Xinaf fej-fej mellett áll.
85. Hiszel a szerelemben? Természetesen.
86. Létezik szerelem első látásra? Szerelem nem. Szerelmes vagyok abba, akinek ismerem a hibáit, gyengeségeit és ezekkel együtt szeretem. Kölcsönös vonzalom és szimpátia simán.
87. Most szerelmes vagy? 10 pontos kérdés… elhiszed, ha azt mondom, nem tudom?
88. Első csók: Még a dátumra is emlékszem… városligeti tó, stég, este.
89. Jelenleg szabad vagy? Köszönöm az aggodalmat, de nem élek megszállás alatt.
90. Visszautasítottál valaha valakit? Igen.
91. Téged visszautasítottak már? Életemben nem kezdeményeztem még, így nem.
92. Félénk vagy, ha randizásra kerül a sor? Kellemesen izgulok, mint mindenki… de igyekszem magam adni, és alapjáraton nem vagyok félénk típus :) De nem mászok rá a pasira. Maximum rálépek a lábára...
93. Te teszed meg az első lépést? Biztos, hogy nem… XXI. század ide vagy oda, ennyi jár nekünk!
94. Megcsaltad valaha a barátodat? Nem.
95. Téged megcsaltak valaha? Nem tudok róla.
96. Gondolod, hogy a szerelem fájdalmas? Vannak fájdalmas pillanatai, de alapvetően a szerelem az egyik leggyönyörűbb dolog a földön.

MÚLT
97. Legrégebbi emlék: Édesanyám húgának akkori párja karjából néztem a Hősök terén deszkázókat… csak egy bevillanás. Négy éves lehettem ekkor.
98. Valami, amit jó lenne elfelejteni: Minden hibámból és cselekedetemből tanultam, minden formált, hogy ma az vagyok, aki. Semmit sem felejtenék el, a múltam hozzám tartozik.
99.Mit csináltál 2000 szilveszterén, az ezredfordulón? Egy ismerősünknél ünnepeltünk, mi gyerekek játszottunk és arcot festettünk.
100. Mit csináltál, mikor a szeptember 11-i támadásokat meghallottad? Kicsi voltam még nagyon… a híradóban láttam, és akkor hallottam először a terrorizmusról is.

JELEN
101 Hogy érzed magad? Picit álmosan.
102. Mit viselsz? Melegítőnadrág, kórustalálkozós póló, amibe háromszor beleférek és egy puha meleg zokni… éljen a kényelem!
103 Mire gondolsz? Hogy most kitöltöm ezt az izét, felrakom a blogomra, és mindenki megtud rólam egy sor teljesen felesleges információt. De én élveztem :)
104. Mik a terveid mára? Zuhanyozok, alszom…
105. Most hol vagy? A Szovjet űrállomáson a kutatási és fejlesztési laboratóriumban, és éppen megfigyelem a poratka párzási szokásait az oxigénmentes tér vákuumhatásainak függvényében.

 

 

7 komment
Címkék: teszt poén vidám

A bejegyzés trackback címe:

https://mogyeee.blog.hu/api/trackback/id/tr794315399

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Morviniuszka 2012.03.14. 21:19:44

Úgy érzem, te nem vagy paranoid személyiség. :D

Xinaf · http://publikal.blog.hu/ 2012.03.17. 19:17:19

Ezer éve (vagyis, majdnem kettő) töltöttem ki majdnem ugyanezt:
xinaf.blog.hu/2010/06/13/teszt_mert_miert_ne
Ijesztő, mennyit változtam azóta... :)

Mogyee 2012.03.18. 18:00:12

@Morviniuszka: az ember igyekszik ;)
@Xinaf: erre is jók ezek a tesztek :) ami nálad van, azt anno én is megcsináltam... és mint mondod, ijesztő a változás :)

Carlota 2012.03.19. 19:49:07

Hát egen Mogyee, minden változik, csak egy a biztos: Ketyeg a biológiai óránk :D

Carlota 2012.03.19. 19:49:41

Apropó, én már megcsaltalak:P

Mogyee 2012.03.20. 23:54:26

@Carlota: így igaz, ezt a Besth Head is megmondta.
A másikra reagálva meg most képzeld el egy ismerősünk felejthetetlen hangszínén tett következő megjegyzését szigorúan magadra értelmezve... ribanc!!! ;)

Alister · http://lemuria.blog.hu/ 2012.03.23. 10:05:22

Csak nekem tűnt fel, hogy a "Mit szeretsz a ...-ban/-ben?" kérdéssorból kimaradt az ősz?
süti beállítások módosítása