Álmodtam egy világot magamnak...

...itt állok a kapui előtt. Adj erőt, hogy be tudjak lépni, van hitem a magas falak előtt.

Hálaadás - Február+Március

2014. április 21. 16:55 - Mogyee

FELTÁMADT KRISZTUS!

Na mi jön? Na mi jööön? Na mi jönne? Hálaadás, Február-Március egyszerre, ajvé!

Mit szerettem Februárban és Márciusban?

- Lelkiatyámék, bevallani sem merem, milyen rég óta először.  Most cserkészek nélkül, rövid és kicsit rohanós tempóban, de beszélgetni mindig jut idő, és tényleg nem tudom, hogy mivel érdemeltem ki ezt a szeretetet, de piszkosul kiélvezem. :)

- Állást keresni vicces, amikor az ember érdekes ajánlatokra bukkan még érdekesebb feltételekkel… de talán a legklasszabb mégis akkor, amikor vissza is hívják az embert. :D Egyetlen interjú, és már be is szippantott a bazilika lábánál tanyázó Czifrapalota. :) Nem mondom, hogy életem munkahelye, de hálás vagyok a lehetőségért, hogy dolgozhatok, a kollégáimért, akik viszont hihetetlenül jó arcok, és az újabb megszerezhető tapasztalatokért. Mindent összevetve, egészen jó abban a kis zugban. :) Persze, vannak kihívások, de hát, ahogy egyszer a nagynéném fogalmazott: „az élet mindig türelemre tanít”.

- Carlota azért időnként hazatolja a képét az idegenlégióból, és megszakítva kémkedő és világuralomra törekvő munkásságát a kicsit tágabban értelmezett hazánkban eltölt velünk egy-egy napot vagy estét. Most is lehetőségünk akadt együtt tölteni egy jó kis iszogatós-dumálós csajos estét. Klassz dolog, hogy tényleg mindig ott vesszük fel a fonalat, ahol letettük. :) Emellett együtt bementünk kicsit kísérteni a Fasorba. Meglepett, de meg is hatott az az öröm, amivel fogadtak, és kint van a tablónk, igaz, ennél jobban maximum a biosz szertárban lehet eldugni, de kint van! :D Egy jó mozi, és a tudat, hogy Carlota a barátom, és most már az is marad, bármit is tennénk ez ellen. :)

- Farsang, először egyházközösségi, amiben a gyerkőcök szórakoztatását ismét én vállaltam. Nem fecsérelném a szót, mindössze egyetlen véleményt tennék közzé, amely egy hat éves kis résztvevő száját hagyta el: „Ez jobb volt, mint egy ugrálóváras szülinapi zsúr!” Kérem tisztelettel… lehet próbálkozni. ;)

- Farsang, vendégként másik egyházközségnél. Sokat készültünk a jelmezzel, hogy mindent összeszedjünk, hát persze, hogy beteg lettem. :D De csakazértis ott voltunk, és milyen jól tettük! Klassz kis hangulatú este volt, ilyen lehet még sok-sok! :)

- Nyelvvizsga, csapó négy. Megint lemaradtunk két százalékkal. Azt hiszem, legközelebb akkor hozom szóba, ha sikerül. :D

- Csatangolós, mozizós délutánok és esték lányokkal. Olykor komoly dolgokról beszélgetve, olykor csal „plázázva”, olykor szakadva a nevetéstől, olykor kicsit egymást vigasztalva, de mindenképpen együtt. Elképesztő, micsoda összetartó ereje van, ha valakikkel együtt nőttél fel. :)

- Színház, egy remek darab, a Vitéz Lélek a Nemzetiben. Nem akarom senkinek sem lelőni a csattanót. Legyen elég annyi, hogy Tamási Áron darab, székely nép, hihetetlenül nagy igazságok, szívbemarkoló előadásmód, a végén könnyezve tapsolt az egész nézőtér. Igen. Azt hiszem, a színháznak ez az értelme. :)

- Tavaszi tábor cserkészekkel Kismaroson, amin én most csak extra rövid ideig tettem a tiszteletemet. Viszont ez alatt a fél nap alatt is beszélgettem nagyokat, mosogattam könnyezve a röhögéstől, tanultam egy csomó érdekeset, találkoztam régi kedves cserkész ismerősökkel (másik csapat :)), részt vettem egy nagyon jó gyerekmisén, és egyszerűen csak kicsit kiszakadtam, és végre megint köztük lehettem. Hiányoztok, de piszkosul… tudom-tudom, meg sem kell szólalni. :)

Apróságok:

vonatozni egyedül; vonatozni társaságban; szakadó esőben bebújni az esőkabát alá; cserkészekkel együtt lenni; három kis B-t megölelni; játszani; beszélgetni; komolynak lenni; könnyezni a nevetéstől; mindent poénra venni; új kedves ismerőst szerezni; régi ismerősökkel találkozni; lazítani; takarítani; keresztutakra járni; böjtölni; böjtről munkatársaimnak mesélni; állásinterjún járni; dolgozni; koreaiakkal értetlenül egymásra vigyorogni; amerikai nyugdíjasokkal összehaverkodni; külföldieket magyarul tanítani; angol nyelvet aktívan használni; kultúrákat megismerni; farsangot szervezni; farsangot levezetni; beöltözni; farsangolni; összebújva táncolni; csókot adni és kapni; érezni, hogy Ő büszke rám; büszkének lenni; tapasztalatokat szerezni; új dolgokat tanulni; hatalmas badellákat mosogatni; álmodozni; WC-t pucolni; sötétben beszélgetni; öleléseket adni és kapni; kiborulni; sírni; előadáson könnyekig hatódni; mondanivalót sokáig szívben őrizni; ajándékot készíteni; látni, mennyire örülnek neki; aprósággal anyut meglepni; adni, adni, adni… és még többet kapni :)

És végül, most egyszerre a két hónap dala. Ez az együttes számomra március nagy felfedezése. Nagyon tetszik a stílus, remek a zene, ütős a szöveg. És még a sikertelen nyelvvizsga után is feldobott! :)

 

Folytasd

Arra ébredtem, hogy az éjszaka csendjébe
Autók zaja vágott bele, mint kés az ökölharcba
És egy üveg borral találtalak
A fejed a függöny mögött
És a szíved, mint egy tűzijáték

Káromkodtál, majd azt mondtad
Mi nem vagyunk
Mi nem vagyunk ragyogó csillagok*
Ezt tudom jól
És sose mondtam, hogy azok vagyunk

Ugyan én nem mentem annyi poklon keresztül
Elég ablakot csuktam be ahhoz,
Hogy tudjam, nem szabad visszanézni

Hogyha elvesztett és magányos vagy
Vagy úgy süllyedsz, mint egy kő
Folytasd
Legyen a múltad
A következő lépted hangja
Folytasd

Folytasd, Folytasd

Összefutottam néhány barátommal
Az éjszaka kezdetén
Egy bárban, a 75-ös mentén
És csak beszélgettünk és beszélgettünk
Arról, hogy hogyan halnak majd meg a szüleink
A szomszédainkról, a feleségeinkről

De szeretném azt hinni,
Hogy át tudom verni a rendszert
Kárpótlásként azért, ahányszor megcsaltak
És jó tudni
Hogy amikor hagytak volna meghalni
Rám találtak és most már más utakat járok
És nem az a szellem vagyok, akire vágysz

Hogyha elvesztett és magányos vagy
Vagy úgy süllyedsz, mint egy kő
Tarts ki
Legyen a múltad
A következő lépted hangja
Tarts ki

Oh
A fejem lángol
De a lábam rendben van
Elvégre az enyém
Dobd a ruháidat a padlóra
Csukd be az ajtót
Ne siesd el
Mutasd meg nekem, hogyan kell
Most senki sem fog megállítani minket

Mert mi
Ragyogó csillagok* vagyunk
Sebezhetetlenek vagyunk
Azok vagyunk akik vagyunk
És a legsötétebb napon
Amikor mérföldekre vagyunk egymástól
Feljön a nap
És hazatalálunk

Hogyha elvesztett és magányos vagy
Vagy úgy süllyedsz, mint egy kő
Legyen a múltad
Folytasd
A következő lépted hangja
Folytasd

(Ma éjjel senki sem fog megállítani minket)

1 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://mogyeee.blog.hu/api/trackback/id/tr156066355

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Carlota 2014.05.07. 14:07:37

Basszus Mogyee, kikotyogtad a világuralmi terveimet... :D :D
süti beállítások módosítása