Álmodtam egy világot magamnak...

...itt állok a kapui előtt. Adj erőt, hogy be tudjak lépni, van hitem a magas falak előtt.

"Ez a világ megérett a pusztulásra..."

2012. október 28. 02:43 - Mogyee

Oké. Tisztázzunk valamit. Én azt hiszem, egészen toleráns vagyok a vallási giccsel kapcsolatban. De tényleg. Persze, ha meglátok egy 3D-s, ha innen nézem Jézus-ha onnan nézem Szűz Mária képet, nekem is fordul egyet a gyomrom. De alapvetően egészen jól tűröm, maximum magamban morgok a dolgon, vagy a hozzám hasonló szemléletűekkel osztozkodom a fájdalmas pillantásokon.

Van egy nagyon jó blog, egy bizonyos http://papanyaloka.igen.hu/... na itt aztán kedvünkre csemegézhetünk a jobbnál jobb vallási giccsek között. Van köztük olyan, amitől a hányás kerülgetett, és olyan is, amin csak reményvesztetten mosolyogtam. Na, itt találtam a blognak egy angol nyelvű testvéroldalára, http://badvestments.blogspot.hu/. Ezen is jókedélyűen nézelődtem, amikor szembe jött velem valami, amit már én sem tudtam tolerálni. Ez.

Dior Pope.jpg

Egyetlen gondolatot tudnék hozzáfűzni, ami legelőször megfogalmazódott a fejemben:

FEGYVERBE, FEGYVERBE!!!

6 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://mogyeee.blog.hu/api/trackback/id/tr154874222

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Malkav 2012.10.28. 14:31:59

VÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁ!!!!!
Eta! Narho udim etal os isu vond! >:(
Werg...

Carlota 2012.10.28. 20:45:50

Hűűűűű.....
Hát ez......
Húb*sszameg......
Ez beteg......

Carlota 2012.10.28. 20:57:29

Oké, megnéztem az oldalakat is. Ez már háború.

mezeinewsee 2012.10.29. 16:29:30

EZ MIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII?????

Malkav 2012.10.29. 16:30:56

@mezeinewsee:

Nem tudom igazán és biztosan, de a kiagyalójának (akinek üzembiztosan valami nagyon durva hasmenése volt amikor ezt megálmodta) jár egy Atomnagy-Szájbaverés.

Xinaf · http://publikal.blog.hu/ 2012.10.29. 18:25:25

Hogy egy klasszikust idézzek:
"Mi van édes, kigyulladt a retikülöd?"
Ezt hova lehet vajon még felvenni a buzifelvonuláson kívül? :S
süti beállítások módosítása