Álmodtam egy világot magamnak...

...itt állok a kapui előtt. Adj erőt, hogy be tudjak lépni, van hitem a magas falak előtt.

Az első lépés

2012. június 16. 06:06 - Mogyee

Az az érdekes helyzet állt elő, hogy a mostani bejegyzésem szorosan kapcsolódik az előzőhöz. :) Mondhatni, kiegészítik egymást. Ugye az előzőben azt taglaltam, hogy mennyire hajlamosak vagyunk késlekedni a dolgokkal. Nos... íme ugyanez egy másik, de legalább annyira zseniális és kreatív megvilágításban :)

P.s.: Köszönöm Istenem a sikeres nyelvvizsgát! Te tudod, hogy sokat dolgoztam érte... köszönöm, hogy learathattam a gyümölcsét :)

1 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://mogyeee.blog.hu/api/trackback/id/tr444591548

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Xinaf · http://publikal.blog.hu/ 2012.06.16. 23:56:54

A videó vége kicsit direkt volt az én ízlésemnek, viszont amikor a változásról beszél, nos az elég jól jellemzi a mai görögkatolikus egyházat. Nem véletlen annyira nehéz visszatalálni a keleti hagyományokhoz.
Szegény Fülöp püspök, mennyi kritikát kell viseljen, hogy újra az életre hívja a Katolikus Egyház egyik kicsiny, de értékes kincsét, amit II. János Pál pápa így nevezett: Orientale Lumen - A kelet világossága.
Ahogy a videó is mondja, a változás nehéz.
Tudom, te nem ezért és nem erről írtál, de nagyon eltalálta azt, amivel éppen sokat foglalkozom.

A nyelvvizsgádhoz pedig ezúton is gratulálok!
süti beállítások módosítása