Álmodtam egy világot magamnak...

...itt állok a kapui előtt. Adj erőt, hogy be tudjak lépni, van hitem a magas falak előtt.

Hálaadás - 2012. Március

2012. április 03. 02:00 - Mogyee

 Újból eltelt egy hónap... itt az ideje egy új hálaadásnak :) Hiszen annyi szép történt ezekben a hetekben is! Lássunk hozzá.

Mit szerettem Márciusban?

- Jugendvigil, avagy ifjúsági virrasztás Heiligenkreuzban, Asuztriában. Minden hónap első péntekje nálunk, Római katolikusoknál a megtisztulás hétvégéje, ilyenkor illik gyónni és áldozni ezen a napon is. A mi templomunk egy különleges hazáért való imaórával is meg szokott emlékezni erről. A Jugendvigil néven futó ifjúsági virrasztást Auszriában, Heiligenkreuz városka ölelésében elhelyezkedő ciszterci kolostorban tartják. Ilyenkor több száz fiatal idegyűlik, gyakran Európa több pontjáról. Mi magunk is útnak indultunk az ifjúsági csoporttal, és felejthetetlen élményekkel tértünk haza. És ezt nem csak az út közben becsúszó apróbb bakikra értem :) Bár ezek is jók voltak, hiszen megmutatkozott, hogy ha gáz van, akkor is ki tudunk állni egymásért, egymás mellett, és közösen megoldani a helyzetet. Emellett természetesen maga a virrasztás is fantasztikus volt. Most képzeljetek el egy vaksötét templomot, körben áll több száz fiatal, csak a gyertyák világítanak. Nem tudsz németül? Kit érdekel? A hangulat így is magával ragadó. Higgyétek el, én pár alapvető kifejezésen kívül semmit nem értek a németből... de ez ott mit sem számított. Együtt énekeltünk (többnyire angolul), és több százan dicsértük Istent egy közel 800 éves kolostorban, ahol még a levegő is nyugalommal és áldással van tele. Leírhatatlan.

- Újabb hétvége lelkiatyám és családja körében. Jó hangulatú foglalkozás, és még mindig elképzelhetetlen mennyiségű szeretet a gyerekek részéről. Öröm rájuk nézni. Lelkiatyámmal az esti beszélgetés során nagy falat döntöttünk le... ideje volt már. :) Sajnos csak szombaton tudtam érdemszerűen jelen lenni, vasárnap korán reggel jönnöm kellett haza... de ez mit sem számít. Lelkiatyám mindig nagyot néz, amikor azt mondom, ők számomra a nyugalom szigete. Azt elsimerem, hogy három ilyen eleven lurkóval, egy görögkatolikus pappal és némi cserkészfoglalkozással megspékelt életre ezt mondani elég meredek vállalkozás - de így van. Lehetek bármennyire szétcsúszva, innen mindig hatalmas erőkkel jövök el. 

- Tavaszi tábor a cserkészekkel. Nem akarom ragozni, ahogy anno sem tettem. A testvéreim, és azok is lesznek mindig. Gyerekek, őszinte mosolyok, odaadó ölelések, természet, kacagás, nagy beszélgetések és odakozmált tejbegríz... kell ennél több? :)

- Őszinte beszélgetések többekkel. Volt, hogy én segítettem valakinek, volt, hogy nekem volt szükségem támaszra... mindegy, a lényeg ugyanaz. Nagyon nehezen tudok lazítani... jobban mondva, ha ott vagyok, már könnyen feloldódok, csak eljutni odáig... mindig azon filózok, hogy mennyi mindennel tudnék haladni azalatt az idő alatt. De ilyenkor rájövök, hogy nem kell. Lazítani, leereszteni muszáj - még ha ez nekem nem is megy olyan könnyen. De azért jó, hogy vannak körülöttem emberek, akik szeretnek, és néha seggbe rúgnak érte :)

- Keresztutak. Egy előző bejegyzésemben taglaltam, mit is jelent, nem mesélem el újra. Akit érdekel, itt megtalálja:

 mogyeee.blog.hu/2012/03/30/szivunk_lelkunk_most_kitarjuk_utad_jezus_veled_jarjuk

- Egyik húgom nagyon-nagyon súlyos gondja végre a megoldás mezejére lépett. Elképesztően hálás vagyok érte Istennek, és annak, akit a megoldáshoz eszközéül választott. Ilyenkor jövök rá, hogy rengeteg jó ember van a közelemben, csak észre kell vennem.

- És természetesen maga az érzés, hogy tavasz van! Engem a napsütés tart életben, napelemmel működök :) Hihetetlenül vártam már, és nagyon örülök neki!

Apróságok:

táncolni matekórán Carlota-val; Mekis szemétben turkálni egy slusszkulcsot keresve; úgy nevetni, hogy már nem adsz ki hangot; csillagokat nézni; városligetben tanulófát találni; egy szál pólóban sem fázni; élvezni a napsütést; madárcsicsergést hallgatni; visszatalálni egy elfeledett kedvenc együtteshez; virágokat nézni és szagolni; bimbozó fákat fotózni; naplementében autózni; nagymamát internetezni tanítani; gyerekek mosolyát látni; bizalmat érezni; bókokat kapni; elpirulni egy szavalattól; palacsintát sütni; bőrdzsekit hordani; szobát festeni; késő estig beszélgetni; rámosolyogni a világra - minden ok nélkül

 

 

1 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://mogyeee.blog.hu/api/trackback/id/tr64360274

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Carlota 2012.04.04. 15:26:24

Jajjj, az a matekóra.... :D:D:D
süti beállítások módosítása