Álmodtam egy világot magamnak...

...itt állok a kapui előtt. Adj erőt, hogy be tudjak lépni, van hitem a magas falak előtt.

Gyermekember

2012. március 23. 22:57 - Mogyee

 Ezt a dalt mindig is nagyon szerettem, és mindig is sokat jelentett a mondanivalója. De igazán csak most értettem meg minden sorát... igazabb, mint valaha. Teljesen megtaláltam benne magam, úgy is mondhatnám, jelenleg ez a dal az ars poeticám. Sokat gondolkodtam, hogy kifejtsem-e, hogy mit is jelentenek nekem a sorok... de úgy érzem, az túlzott magyarázat lenne. Ezt vagy érzi és érti valaki, vagy ha nem, hát a leírásomból nem fogja megérteni. Ettől függetlenül nagyon szívesen elmondom bárkinek a véleményemet :) De akkor az készüljön fel, mert nem túlzok, amikor azt mondom, minden egyes sora mond nekem valamit! Hallgassátok szeretettel, és nagyon figyeljetek a szövegére. Mert "ott várok a sokor között..."

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://mogyeee.blog.hu/api/trackback/id/tr864336195

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása