Álmodtam egy világot magamnak...

...itt állok a kapui előtt. Adj erőt, hogy be tudjak lépni, van hitem a magas falak előtt.

Népszámlálás 2011

2011. október 19. 01:12 - Mogyee

 Félre ne értsen senki, nem vagyok ellene a népszámlálásnak. Sőt! Jó kezdeményezésnek tartom. Nem rossz dolog az, ha tudjuk, hányadán állunk. De ez... szóval ezt nem hagyhattam ki =D. Élvezzétek!

Szólj hozzá!
Címkék: videó poén vidám

A bejegyzés trackback címe:

https://mogyeee.blog.hu/api/trackback/id/tr233313430

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: Csalnak a népszámlóló biztosok 2011.10.19. 06:59:42

 Azt hallottam, hogy egy számlálóbiztos így reagált egy "Jedi Rend" beírásra: "Jedi Rend!? Ne már, most otthon írhatom át...."  

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása