Álmodtam egy világot magamnak...

...itt állok a kapui előtt. Adj erőt, hogy be tudjak lépni, van hitem a magas falak előtt.

Konzervatív vagyok, és büszke rá!

2011. július 04. 01:57 - Mogyee

Figyelem! A blogomban most először fogok a szex témáról írni. Nem szándékozom felvenni a gyakori címkék közé, de ez most bejegyzésért kiált. Ha valakinek ez túl tabu, akkor ugorja át, nem kötelező olvasni természetesen ezt sem.

 

A minap találtam egy videót az interneten, amin egyszerre röhögtem halálra magam, és gondolkodtam el. (A videót amúgy érdemes megnézni, így lesz igazán érthető a bejegyzés többi része, ő az...

Ami a legszomorúbb az egészben, hogy teljesen jól tükrözi a mai fiatalok szokásait. Ma jöttem haza a busszal, és mögöttem két roppant érett és magas intelligenciával rendelkező alig két kiló sminket viselő hölgyemény élénk hangon a következő párbeszédet folytatta le.

" - Te tudtad, hogy a Zsófi összefeküdt a Petyával?

 - Jaj, nem olyan nagy cucc, vele már én is voltam.

 - Tényleg, és milyen?

 - Hát, egész ügyes a srác, de a Gerinek a nyomába sem érhet...

 - Megértelek, bár szerintem a Ricsi az ász."

Alapvetően jól tűröm a környezetemben az efféle megnyilvánulásokat, de ekkor nem tudtam eldönteni, hogy felsikítsak, lehányjam őket, vagy nemes egyszerűséggel beleverjem a fejüket az ajtóba... békés és toleráns embernek vallom magam, de úgy érzem, kicsit most itt az ideje kifakadnom.

Az első, és legfontosabb... a lányok kb velem egy idősek lehettek, vagy nálam max egy-két évvel idősebbek. Édes jó Istenem... hát hova a francba sietnek?! Oké, mindenkinek nagy a libidója, kamaszok, túltengnek a hormonok, de ez nem indok arra, hogy gondolkozni is elfelejtsünk. Gondoljunk csak bele, mi is a szex valójában. Egyrészt egy biológiai folyamat által elindított testi kapcsolat, ami az esetek nagy többségében mindkét fél számára élvezetes. A probléma az, hogy ez a korosztály leragad ennél a résznél, pedig itt azért mérföldekkel többről van szó... a testi kapocs az egy dolog, ott van a történet lelki része. Ez a legtökéletesebb formája annak, hogy két ember kifejezze egymásnak a szerelmét és az odaadását. Hiszen ebben a kapcsolatban nincsenek gátak, korlátok, nincsenek maszkok vagy trükkök, itt mindenki önmaga a legsebezhetőbb formában. Teljesen megnyílhatsz a partnerednek fizikálisan és lelkileg is... és ettől olyan gyönyörű ez az egész dolog. Értem én, hogy ezt 14-16 évesen nehéz felfogni. Na de akkor mi a fenének gyakorolni? Fél munkát végezve ez meg egyszerű kurválkodás. Arról nem is beszélve, hogy megnyílsz ennyire egy embernek, aztán még egynek és még egynek... és mi is marad belőled az igazinak? Mit tudsz neki adni? Azt, amit már legalább öten megkaptak előtte? Akkor ő mitől különleges?

Másodszor. Az még egy dolog, hogy ki mikor, kivel és hogyan veszíti el a szüzességét, illetve fekszik össze. Magánügy, felőlem akár végigmehet egy fél iskolán is. Na de kérdem én, miért kell ennek minden napos beszédtémának lennie, lehetőleg minél undorítóbb módon? De még ez is hagyján... de miért kell hülyének nézni azt, aki máshogy gondolkodik? Azért mert valaki egy partik*rva, és bulinként legalább három srác átment rajta, az még nem jelenti azt, hogy mindenki másnak is ilyennek kellene lennie. Nagyon nem. Félre értés ne essék. Nem ítélek el senkit, aki nem vár a házasságig, vagy volt akár több partnere. Én az egész téma undorító tálalása és művelése ellen próbálok felkiáltani.

És akkor itt jöhetne az én vallomásom... igen, én, Pál Annamária büszke vagyok arra, hogy konzervatívan állok a kérdéshez. Büszke vagyok arra, hogy szűz vagyok, és hogy a házasságig ezt meg is kívánom óvni. Büszke vagyok arra, hogy engem nem lehet hülye szövegekkel elbűvölni. Büszke vagyok arra, hogy nekem még udvarolni kell, és én még hiszek az igaz szerelemben, és a szexet inkább lelki, sem mint testi kapocsként fogom fel. És mindenkinek üzenem, aki hasonlóan áll a kérdéshez, hogy ne szégyelljétek, sőt! Legyetek rá büszkék. Mert ritka nagy kincs.

Végezetül búcsúznék a videó tanulságával azok számára, akiknek nem volt kedvük végignézni. Meg amúgy is, nagyon igaza van.

"Kedves fiatal lány, íme pár jó tanács...

Inkább legyél konzervatív, mint tizenévesen ingyenprosti a particsürhének. Inkább legyél szürke egér, mintsem egy zebra, akin mindenki átmegy. Nem vagy te postaláda, amibe mindenki beteszi, de fagyitölcsér sem, amit bárki kinyalhat.

Kedves fiatalemberek, jobb, ha tudjátok, a farkatok nem pendrive, amit minden gépbe be kell dugni...

Ebben a gusztustalan világban ma már minden rendben van és minden elfogadott, de remélem, még vannak emberek, akik büszkén mondják...

Igen, én nem gerjedek a lovakra, nem közösülök a kutyámmal, és a páromat nem csak használom, hanem szeretem is.

Igen, én a homoszexualitásra betegségként tekintek, nem pedig egy követendő divatirányzatként.

Igen, én a testemet tisztelem és nem árulom. Én már láttam biológiakönyvet, és meg tudom különböztetni a végbelet a nemi szervtől.

Tudom, hogy működik a testem. Tudom, hogy csak akkor érdemes lyukra játszani, ha engedélyünk is van a pálya használatára.

Tudom, hogy a gyerek nem akkor születik, ha elszakadt egy óvszer, hanem ha felelősségteljes döntést hoz két ember.

Tudom, hogy az agyunk a fejünkben van és nem a farkunkban.

Tudom, hogy jobb egy életre egy társ, mint hetente 19 partner."

A fentiek mind az én véleményemet tükrözik. Senkit nem ítélek el, aki nem ért velem egyet, cserébe annyit kérek, ti is tartsátok tiszteletben az én álláspontomat, és akkor béke lesz. Köszönöm.

 

Szólj hozzá!
Címkék: vélemény videó

A bejegyzés trackback címe:

https://mogyeee.blog.hu/api/trackback/id/tr423036400

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása