Álmodtam egy világot magamnak...

...itt állok a kapui előtt. Adj erőt, hogy be tudjak lépni, van hitem a magas falak előtt.

"Te, lány ez a fiú..."

2011. július 02. 01:14 - Mogyee

Nagyon régen nem írtam semmit, bocsánatért esedezem... mentségemre legyen mondva, hogy nem voltam gépközelben huzamosabb ideig... na de ez egy másik bejegyzés lesz :) Most csak egy gyors életjel, és egy nagyon poénos dolog... van ez a borzalom, ez a Mizu... gyűlölöm. Egyszerűen nincs rá szó, mennyire megvetem. De ez a verzió megfogott. Na ebben van már valami...

4 komment
Címkék: poén életjel

A bejegyzés trackback címe:

https://mogyeee.blog.hu/api/trackback/id/tr843031696

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Morviniuszka 2011.07.02. 22:40:00

Azért a vörös tanga már nagyon durva... :D

Charlotte7 2011.07.03. 03:04:23

Hatalmas! Nagy kedvenc...
"seggdekoltázs villan"- És hány srácon látni!!!:D

Morviniuszka 2011.07.03. 19:09:54

@Charlotte7: Mi az a "seggdekoltázs"? :D

Charlotte7 2011.07.09. 16:34:32

@Morviniuszka: Tudod mikor a srácok nem tudják rendesen felhúzni a nadrágjukat, félig lecsúszik. Na akkor villan a seggdekoltázs:D
süti beállítások módosítása