Álmodtam egy világot magamnak...

...itt állok a kapui előtt. Adj erőt, hogy be tudjak lépni, van hitem a magas falak előtt.

Mert az ezer mérfödes utazás is...

2011. április 28. 03:26 - Mogyee

Ha nekem valaki két évvel ezelőtt azt mondja, hogy blogolni fogok, képen röhögöm. Nincs nekem annyi mondanivalóm, se türelmem, se időm, se kedvem...

Fél éve óriásit fordult az életem. Nem találtam önmagam, nem találtam a helyemet a világban. Tollat (esetleg klaviatúrát) ragadtam, és írtam. És könnyebb lett. Sokkal könnyebb. Még én is meglepődtem, mennyit segített. De onnantól kezdve, ha valami bántott vagy megindított, írtam. Hogy mit, az lényegtelen volt. Csak írtam valamit. Hozzászólást, novellát, dalszöveget, verset... és segített. Mindig.

Kb. két hete cserkészkirándulás fináléjában fogadott bátyám mellett baktatok az úton, és nagyban szabadkozom, hogy már megint valami ömlengős irományt szabadítottam rá. De hát, mit tehetnék, ha egyszer ez segít...? Fogadott bátyám vállat von, és elém tárja véleményét:

"Tartom, amit mondtam. Neked blogolnod kellene."

Amikor ezt mondta, képen röhögtem. Ugyan már, nekem se türelmem, se időm, se kedvem... na ja. Ehhez képest itt ülök, és a blogomat szerkesztem. Furcsa egy állat az ember, nemde?

 

4 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://mogyeee.blog.hu/api/trackback/id/tr262861080

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Xinaf · http://publikal.blog.hu/ 2011.04.28. 23:09:37

Szia kishúgom:)
Minden kezdet nehéz, de egyszer csak függő blogger leszel, én is így kezdtem:)

Mogyee 2011.04.29. 22:23:51

Hát, majd elválik... ;)

Charlotte7 2011.05.04. 16:01:43

Mogyee mint blogger...
VÉGRE!!!!! :D

Morviniuszka 2011.06.01. 15:55:29

Kíváncsian olvaslak majd! Sok sikert hozzá! :)
süti beállítások módosítása