Álmodtam egy világot magamnak...

...itt állok a kapui előtt. Adj erőt, hogy be tudjak lépni, van hitem a magas falak előtt.

Stresszoldás 2.0

2011. május 24. 23:57 - Mogyee

Az előző bejegyzésben jól kidühöngtem magam, de mára ugyanott tartottam... ez sem magánemberként nem szerencsés, pláne nem keresztényként. Gyónás megvolt, bűnbánat és elégtétel is, valamit tényleg segített. A gond az, hogy elég kilépnem a templomból, máris kezdődik minden elölről... na szép, és így maradjon higgadt az ember lánya. De van új ideiglenes terápiám =) Megdöbbentő, Bon Jovi mennyire le tudja nyugtatni az ember idegeit... vagy épp felspanolni, mikor mire van szükség.

 Annak, aki esetleg nem olyan jó angolból, vagy más idegennyelveket beszél, esetleg a magyar is problémát okoz, íme a szöveg...

Bon Jovi: Legyen szép napod!

 

Miért akarod megmondani nekem, hogyan éljem az életem?

Ki vagy te, hogy megmondd nekem, mi a jó s a rossz?

Anya hallasz engem? Próbáld megérteni,

az ártatlanság a különbség fiú és férfi között

Az apám hazugságban élt, de megfizette az árát

Feláldozta az életét s agyondolgozta magát

 

Refrén:

Ha van dolog, ami mellett kitartok,

ami nem hagy nyugodni

Nem fogom azt tenni, amit nem akarok

Élni fogom az életem

Ragyogok, akár egy gyémánt, sodródom a szerencsével

Az ablaknál állok, nézem ahogy fúj a szél

Ha a világ az utamba áll,

azt mondom: "Legyen szép napod!"

 

Nézz körül, semmi sem az aminek látszik

A remények és álmok széttört otthonában élünk

Hadd legyek én az első aki segítő kezet nyújt

Mindenki imádkozzon, hogy talpra álljunk

Bekopogtam minden ajtón, minden zsákutcába

Megbocsátás után kutattam,

miben hihetnék még?

 

Refrén 2x

 

Ha  a világ tovább próbálkozik, hogy sárba tiporjon

Felemelem a kezem és megállom a helyem

S azt mondom: "Legyen szép napod!"

 

P.s. Ma van Szűz Mária, keresztények segítőjének az ünnepe. Nagyon aktuálisnak érzem, el kéne egy kis segítség...

1 komment
Címkék: zene videó hit harag

A bejegyzés trackback címe:

https://mogyeee.blog.hu/api/trackback/id/tr972930304

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süti beállítások módosítása