Álmodtam egy világot magamnak...

...itt állok a kapui előtt. Adj erőt, hogy be tudjak lépni, van hitem a magas falak előtt.

B.U.É.K.!!!

2011. december 31. 15:19 - Mogyee

Hát megint eltelt egy év. Sok minden történt így, 2011-ben. Leírhatnám most hosszú bejegyzéssel, kommentekkel tarkítva, de inkább nem. Az éves értékelőmet nem ilyenkor tartom :) Tudom. Miért máskor? Mert örökös lázadó vagyok. Azért.

Tényleg elég sok meglepetést (kellemeset és kevésbé jót) tartogatott ez az év... és mennyit fog még a következő! Na, azért némi áttekintést én is végzek... de csak címszavakban.

Tél:

  • egy érdekes szilveszter, viszont a levezetése - és ezzel együtt az újév első napja - nagyon jól sikerült.
  • meglepetés szülinap barátnőimtől... életemben először volt ilyen, és nagyon meghatottak vele :) ezúton is köszönöm!
  • egy szerelem, aminek nem volt helye az életemben. Utólag végiggondolva, jó is így.
  • kialakul a csendesebb, magányra vágyó Mogyee. És tetszik. Mára már el sem tudom képzelni nélküle.

 

Tavasz:

  • Az első, és a legérzékelhetőbb ezen a fórumon... elindult az Álmodtam egy világot magamnak... avagy Mogyee blogja :)
  • Egy barátság felélesztése, ami évek óta kihűlt. Lassú kezdet, lépésekben... de kezd közeledni a régi jó viszony. Talán van esély...
  • Óriási lendület lelki élet téren. Fantasztikus nagyhét és húsvét, feltámadási szertartással megspékelve... és még a betegség sem ronthatta el.
  • Május elsejei koncert, barátokkal... volt benne negatív is, de összességében szép emlék ez is. És első közös koncert lelki bátyámmal, Xinaffal!
  • Elszakadás egy majd' nyolc éves kapcsolatból, elköszöntem egy mesteremtől... megtanultam, amit megtanulhattam. Csak hála és jó emlékek kötnek oda.
  • Hatalmas kavarodás a barátaim körében... nem győztem kapkodni a fejem, kihez rohanjak. Átalakult a baráti köröm, átértékeltem sok mindent

 

Nyár:

  • Egy nagyon fontos barátnőmmel letisztáztuk a kapcsolatunkat... Carlota, emlékezz! "A barátok táplálják egymás reményét. Nekik egyformán fontos a másik álma."
  • Kószaportya!!! Végre megvolt, teljesítettük, és nagyon jól sikerült :)
  • Egy nagyon jó Mária-lány tábor. Közelebb kerültünk egymáshoz a lányokkal... érezhetően kezd közösség válni.
  • Egy cserkésztábor, ahol nagyon sokat tanultam. Már tudom, mit jelent kószának lenni.
  • Egy vezetőképző tábor, ahol sok új barátot szereztem, és találkozhattam a régiekkel... ez mindig jól sikerül :)
  • Egy újabb szerelem-szerű kezdemény... szép volt, jó volt, de elég is volt...
  • Életemben először voltam Máriapócson... a szívembe zártam a helyet. Egy mázsás követ hagytam ott.
  • Elkezdődik a cserkészet Tímáron. Én lelkes vagyok... remélem a gyerekek is :)
  • Lett két húgom :)

 

Ősz:

  • Elkezdődik teljes erőbedobással az év, és kis híján beledöglünk... nem baj, teher alatt nő a pálma ;)
  • Hatalmas vihar az ifjúsági közösségben. De túléltük, és nagyon sokat tanultunk belőle. Erősödtünk, és valami új felé indultunk.
  • Megtanultam, milyen nehéz olykor Isten útját választani. De azt is, hogy csak így érdemes.
  • Második látogatás Máriapócson. Még mindig nagyon szeretem :) És ezúttal a Mária-lányok is velem jöttek... boldog vagyok, hogy ők is a szívükbe zárták :)

 

Tél:

  • Mária-lány és Ministráns avatások. Boldog vagyok mert bizonyítottunk, hogy nem hogy összeomlani nem omlottunk össze, de növekszünk. Büszke vagyok.
  • Egy elég pörgős és rohangálós advent, semmi időm semmire... hulla fáradtan beesünk a karácsonyfa alá... és még így gyönyörű volt az ünnep.
  • Kicsi lelassulás így a szünetben. Nagy beszélgetések és kisebb örömök.
  • Egy nagyon komoly baj, és az összefogás ereje... nekem senki se mondja innentől, hogy az ima hasztalan!!!

 

Na, ennyi is lenne az én áttekintésem... ha valamire kíváncsiak vagytok, vissza lehet a legtöbb dolgot olvasni. De azt hiszem, nincs már szükség tovább ragozni a helyzetet... mindenről írtam a maga idejében. Talán itt az ideje ezeket a sorokat lezárni... ahogy ezt az évet is.

Ez úton is mindenkinek Istentől megáldott, sikerekben és erőben gazdag boldog új évet kívánok! Avagy egy közhellyel élve: B.U.É.K. - csak kicsit keresztényebb vonulatban:

Bízd Újra Életedet Krisztusra!

1 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://mogyeee.blog.hu/api/trackback/id/tr393509641

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Carlota 2012.01.03. 21:07:58

Hát igen, így visszaolvasva, felejthetetlen egy év volt az egyszer biztos, de több szempontból nagyon szép is! Köszönöm, hogy ebben az évben is támogattuk egymást és hogy ugyanannyira fontosak neked az én álmaim mint nekem a tieid:)
süti beállítások módosítása